Úspěšný E-shop od A do Z

V tomto kurzu se naučíte, jak vytvořit a úspěšně provozovat e-shop od A do Z. Krok za krokem se dostanete od prvního nápadu, že chcete prodávat na internetu, přes nastavení vlastní domény, výběr vhodného e-shopového řešení a dodavatelů, přes analýzy trhu a konkurence, až po profesionální business plán a pokročilé marketingové metody.

Dozvíte se, jak od základů postavit e-shop, který je výdělečný a jak ho udržet ekonomicky stabilní.

Provozování e-shopu je nikdy nekončící práce. Každou chvíli se vše mění – trh, pravidla podnikání, nákupní chování zákazníků, podmínky dodavatelů… V tomto kurzu se naučíte, jak změny analyzovat a průběžně se jim přizpůsobovat.

Pro koho je kurz určen?

Tento kurz je určen zejména všem, kdo se chtějí věnovat vlastnímu podnikání v oblasti e-commerce. Absolventi se mohou uplatnit také jako: manager e-shopu, on-line marketingový specialista, projektový specialista, administrátor e-shopu a další pracovníci v e-commerce.

Jaké znalosti je třeba mít pro vstup do kurzu?

Kurz je určen pro začátečníky, kteří nemají žádnou zkušenost v oblasti e-shopů i pro mírně pokročilé, kteří chtějí své znalosti posunout na profesionální úroveň.

Jak bude kurz probíhat?

V šesti blocích on-line v aplikaci Zoom po dobu 3 týdnů 2 dny v týdnu. 

Součástí každého bloku je prostor pro dotazy účastníků. 

Mezi bloky 5 a 6 proběhne závěrečný on-line test. Vyplnění testu je podmínkou pro úspěšné absolvování kurzu.

Aktuální vypsané termíny kurzu:

Obsah kurzu:

  • Plán vývoje e-shopu (blok 1)

V této části si účastníci seznámí se vším, co je třeba si ujasnit před založením e-shopu. Výsledkem bude business plán s jasně definovanými kroky.

  • Zhodnocení a výběr sortimentu
  • Analýza konkurence
  • Určení cílové skupiny zákazníků
  • Cenová strategie
  • Strategie služeb
  • Příprava logistiky
  • Tvorba textů
  • Právní aspekty
  • Forma podnikání
  • Účetnictví

Vytvoření e-shopu (blok 2 a 3)

V této části se účastníci naučí vytvořit e-shop od základů až po úspěšné spuštění a napojení na externí systémy.

    • Výběr e-shopového řešení
    • Registrace e-shopu a domény a jejich propojení
    • Vytvoření produktů v katalogu (Názvy, texty, obrázky, ceny, doplňkové informace)
    • Vytvoření dopravců
    • Vytvoření platebních způsobů
    • Plán pro vyřizování a expedici objednávek
    • Skladová evidence
    • Hlídání cashflow
    • Texty na e-shopu – obchodní podmínky, reklamační podmínky, GDPR atd.
    • Napojení na externí systémy (Sociální sítě, Google Analytics, reklamní systémy)
  • Marketing – přivádění zákazníků do e-shopu (blok 4 a 5)

V této části se účastníci naučí, jak přivádět zákazníky na e-shop, co je třeba sledovat a vyhodnocovat a jak dělat marketing efektivně.

  • Vytvoření marketingové strategie
  • Dělat marketing sám nebo s agenturou
  • Vyhodnocování marketingu
  • Marketingové termíny a definice
  • Vyhodnocení ekonomiky e-shopu

Jak je kurz zakončen?

Kurz je zakončený on-line testem znalostí. Po úspěšném zakončení bude absolventovi vystaveno elektronické Potvrzení o absolvování kurzu v PDF podobě.

Jaká je cena kurzu?

19.990,- (včetně DPH)

Kurz můžete získat za 3.599,- při přihlášení přes Úřad práce a při splnění podmínek jeho dotačního programu.

Přihlaste se na kurz

Na základě vyplnění a odeslání formuláře Vám bude vystavena faktura za kurz Úspěšný E-shop od A do Z se splatností 7 dní. Po jejím zaplacení Vám bude na e-mail zasláno potvrzení účasti na kurzu.

!