Úspěšný E-shop od A do Z
V tomto kurzu se naučíte, jak vytvořit a úspěšně provozovat e-shop od A do Z. Krok za krokem se dostanete od prvního nápadu, že chcete prodávat na internetu, přes nastavení vlastní domény, výběr vhodného e-shopového řešení a dodavatelů, přes analýzy trhu a konkurence, až po profesionální business plán a pokročilé marketingové metody.
Dozvíte se, jak od základů postavit e-shop, který je výdělečný a jak ho udržet ekonomicky stabilní.
Provozování e-shopu je nikdy nekončící práce. Každou chvíli se vše mění – trh, pravidla podnikání, nákupní chování zákazníků, podmínky dodavatelů… V tomto kurzu se naučíte, jak změny analyzovat a průběžně se jim přizpůsobovat.
Pro koho je kurz určen?
Tento kurz je určen zejména všem, kdo se chtějí věnovat vlastnímu podnikání v oblasti e-commerce. Absolventi se mohou uplatnit také jako: manager e-shopu, on-line marketingový specialista, projektový specialista, administrátor e-shopu a další pracovníci v e-commerce.
Jaké znalosti je třeba mít pro vstup do kurzu?
Kurz je určen pro začátečníky, kteří nemají žádnou zkušenost v oblasti e-shopů i pro mírně pokročilé, kteří chtějí své znalosti posunout na profesionální úroveň.
Jak bude kurz probíhat?
V šesti blocích on-line v aplikaci Zoom po dobu 3 týdnů 2 dny v týdnu.
Součástí každého bloku je prostor pro dotazy účastníků.
Mezi bloky 5 a 6 proběhne závěrečný on-line test. Vyplnění testu je podmínkou pro úspěšné absolvování kurzu.
Aktuální vypsané termíny kurzu:
Obsah kurzu:
- Plán vývoje e-shopu (blok 1)
V této části si účastníci seznámí se vším, co je třeba si ujasnit před založením e-shopu. Výsledkem bude business plán s jasně definovanými kroky.
- Zhodnocení a výběr sortimentu
- Analýza konkurence
- Určení cílové skupiny zákazníků
- Cenová strategie
- Strategie služeb
- Příprava logistiky
- Tvorba textů
- Právní aspekty
- Forma podnikání
- Účetnictví
Vytvoření e-shopu (blok 2 a 3)
V této části se účastníci naučí vytvořit e-shop od základů až po úspěšné spuštění a napojení na externí systémy.
- Výběr e-shopového řešení
- Registrace e-shopu a domény a jejich propojení
- Vytvoření produktů v katalogu (Názvy, texty, obrázky, ceny, doplňkové informace)
- Vytvoření dopravců
- Vytvoření platebních způsobů
- Plán pro vyřizování a expedici objednávek
- Skladová evidence
- Hlídání cashflow
- Texty na e-shopu – obchodní podmínky, reklamační podmínky, GDPR atd.
- Napojení na externí systémy (Sociální sítě, Google Analytics, reklamní systémy)
- Marketing – přivádění zákazníků do e-shopu (blok 4 a 5)
V této části se účastníci naučí, jak přivádět zákazníky na e-shop, co je třeba sledovat a vyhodnocovat a jak dělat marketing efektivně.
- Vytvoření marketingové strategie
- Dělat marketing sám nebo s agenturou
- Vyhodnocování marketingu
- Marketingové termíny a definice
- Vyhodnocení ekonomiky e-shopu
Jak je kurz zakončen?
Kurz je zakončený on-line testem znalostí. Po úspěšném zakončení bude absolventovi vystaveno elektronické Potvrzení o absolvování kurzu v PDF podobě.
Jaká je cena kurzu?
19.990,- (včetně DPH)
Kurz můžete získat za 3.599,- při přihlášení přes Úřad práce a při splnění podmínek jeho dotačního programu.
Přihlaste se na kurz
Na základě vyplnění a odeslání formuláře Vám bude vystavena faktura za kurz Úspěšný E-shop od A do Z se splatností 7 dní. Po jejím zaplacení Vám bude na e-mail zasláno potvrzení účasti na kurzu.